Побърка ме това чудо. Мотора е 1.5i 2минути работи без грешка и после започва да прекъсва, ту се оправя ту пак прекъсва. Смених свещите същата работа, кабелите видимо никаде нямат пробив смисъл не хвърлят искра да омасяват. Докато прекъсва ги вадя подред, всеки цилиндър работи а като и подам газ припатква горе в смукателя. Когато загрее тресе тресе и изгасва веднага не ще да запали изчаквам 5минути пали и пак ту работи добре ту прекъсва. Да поясня нямам агу на бензин е.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Прекъсва когато си поиска.
Collapse
X
-
Колега,с делком или без,с Бош или магнет-марели,няма значение.Всичко говори за богата смес.Това включва датчик за температурата на антифриза,датчик за температурата на въздуха,ако имаш: ТПС или дебитомер,каквото имаш от двете.Може да го прави и от сцепена сонда.
Процедираш по следния начин:
Палиш я и като загрее и почне да прави простотиите,започваш да откачаш един по един датчиците,включително и сондата.Ако не се оправи,отиваме на ТПС или дебитомер.
Всичко това има смисъл,ако вакуумите ти са наред и мотора също.
И дайпоне една снимка на мотора,за да не гадаеме с какъв инжекцион си и да плещиме простотии!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Благодаря за мненията но да ви кажа какво се оказа. Вчера се прибирам по тъмно и реших да е запаля да да поработи малко да видя как ще се държи. Пали от раз и до 45-50 работи супер от там нататък започна да ги бърка пак. Вдигам капака и какво да видя кабелите ми били наред-глупости. Централния хвърля към бобината и на още две места, трети и четвърти цилиндър също искрят. Как да работи както трябва с тея кабели. Дайте предложение какви кабели да си взема. Нещо по-евтинко но да върши работа-или няма такъв вариант.Алфа156, 33.
Comment
-
Отиваш и си взимаш кабели на метър.Добри са на тесла,но и друга марка ще ти свърши работа!Сменяваш ги и си готов!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Времено можеш да я заместиш с всякаква подобна,но е хубаво да си сложиш с оргиналните параметри,mordohy мисля че ги знае по добре,имам останала от стария двигател мога га ти я подаря,сега съм с 2 двойни.Лятото едната сдаде багажа и аз ги замених с мотоциклетни докато си намеря оргинални,ама нали извиха лагери та го отлагаме като си оправя двигателя.Last edited by sciiv; d.m.y г., 18:53.вече без Алфа,но да видим до кога!
Comment
-
Първоначално публикувано от sciiv Покажи съобщениемисля че няма разлика
Ха така!В автомобилите има три и само три вида бобини!
1:Нормалната,която си знаем.Дели се на два подвида:за многоцилиндров мотор и мотоциклетни.Мотоциклетните са по-малки и пригодени да работят на по-малка честота.Използват се само за старите типове мотоциклети!
2:Тиристорни-това са бобините,които работят с тиристорни комутатори.Лада Самара,Зил,Газ и други.Отличават се с много високо напрежение и много ниско съпротивление на първичната намотка.От такива бобини горят и чукчета и електронни комутатори.
3:С двата свободни края,тоест с две лули ,като моята.
За нас са интересни първите два вида.
Независимо от какво е и какъв вид има,щом не е от Самара или новите зилове и газки,значи СТАВА!!!
Строго погледнато стават и от третия вид,но единия изход се дава на маса!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Ако не е дерето,можеш съвсем спокойно да си изчака в гаража и като се стопли времето да направиме един десант и да я оправиме.Нея и една каса с бира!Мезето е от нас!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Comment